برخی از کاربرد های خاص سامانه ارسال اس ام اس و دریافت پیامک اس ام اس افزار برای اصناف، شرکت های خصوصی و دولتی، ادارات، سازمان ها و نهاد های دولتی در زیر گردآوری شده است. جهت مشاهده ی هر یک از موارد زیر بر روی عنوان مورد نظر کلیک نمایید.

کاربردهای سامانه ارسال پیامک ( اس ام اس ) برای آموزشگاه های راهنمایی و رانندگی

  1. ارسال پیامک / اس ام اس جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی
  2. اعلام شرایط ثبت نام برای متقاضیان آموزش رانندگی از طریق ارسال اس ام اس
  3. ارسال پیامک و دریافت پیامک جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان
  4. اعلام شروع کلاسهای تئوری و عملی از طریق ارسال پیامک
  5. تهیه و جمع آوری آمار ثبت نام، قبولی و یا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق سامانه ارسال اس ام اس و دریافت پیامک
  6. ارسال پیامک / اس ام اس هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان
  7. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و تغییر ساعات کلاس و...)
  8. رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه ارسال پیامک و دریافت پیام کوتاه اس ام اس افزار
  9. ارسال پیامک جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان و رانندگان آموزشگاه
  10. سازماندهی و گروه بندی متقاضیان از طریق سامانه ارسال پیامک و دریافت پیام کوتاه
  11. معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق سامانه اس ام اس / پیام کوتاه اس ام اس افزار
  12. ارسال پیامک / اس ام اس تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران و متقاضیان
  13. برگزاری نظر سنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی از طریق اس ام اس / پیامک
  14. ایجاد سامانه دریافت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات از طریق پیامک

کاربردهای پنل ارسال اس ام اس ( پیام کوتاه) برای اداره راه و ترابری

  1. شناسایی و بررسی امکانات اداره از طریق پنل ارسال اس ام اس و دریافت پیام کوتاه اس ام اس افزار
  2. ارسال پیامک / اس ام اس انبوه جهت پیشبرد اهداف اداره راه و ترابری
  3. ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی پرسنل از طریق سامانه ارسال اس ام اس / پیامک و دریافت پیام کوتاه
  4. ارسال پیامک گروهی / انبوه جهت اعلام دوره های آموزشی متنوع در زمینه های عمومی و تخصصی
  5. اعلام بهسازی و روکش های آسفالتی
  6. هماهنگی و تایید واحدهای ستادی اداره
  7. همکاری با پلیس راه در جهت اجرای وظایف محوله از طریق سامانه ارسال اس ام اس و دریافت پیامک اس ام اس افزار
  8. ارسال پیامک انبوه جهت بررسی مسائل و روش های موجود حمل و نقل
  9. همکاری و هماهنگی با سایر موسسات زیربط در جهت رفع مشکلات اداره راه و ترابری با ارسال اس ام اس گروهی
  10. ارسال بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان از طریق اس ام اس
  11. ارسال پیامک / اس ام اس تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  12. اطلاع رسانی با ارسال اس ام اس انبوه در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و...)
  13. برگزاری نظر سنجی اس ام اس جهت پیشبرد اهداف اداره راه و ترابری
  14. اطلاع رسانی ازایجاد مزایده و یامناقصه و... با ارسال پیامک گروهی
  15. ایجاد سامانه دریافت انتقادات و شکایات و پیشنهادات از طریق اس ام اس

کاربردهای سامانه اس ام اس ( پیام کوتاه ) برای اداره گاز

  1. ارسال اس ام اس / پیامک هشداری و خبری به عموم (اطلاع رسانی قطع گاز، ارسال اخطاریه قطع گاز، ارسال و دریافت شماره کنتور از طریق سامانه،خبر رسانی به کلیه همکاران و ارسال نیرو و متخصصین جهت بازدید و رفع مشکلات قطعی گاز از طریق پیام)
  2. آموزش عمومی برای جلوگیری از بروز حوادث و گازگرفتگی از طریق ارسال پیام آموزشی
  3. هماهنگی و همکاری با سایر ارگانها از طریق سامانه ارسال اس ام اس و دریافت پیامک
  4. بررسی و رسیدگی برکلیه امور ایمنی از طریق ارسال پیامک / اس ام اس
  5. اعلام برگزاری دوره های آموزشی به کارکنان و اعضاء از طریق ارسال اس ام اس جمعی
  6. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...)
  7. تهیه و جمع آوری آمار مربوط به مصدومین در رابطه با حوادث و سایر امور مشابه
  8. ارسال پیامک / اس ام اس جهت هماهنگی و همکاری با واحدهای زیربط
  9. سازماندهی و اعلام گروه ها و واحد های ذیربط از طریق ارسال پیام
  10. معرفی خدمات اداره گاز به عموم از طریق سامانه ارسال اس ام اس انبوه / ( پیامک انبوه ) اس ام اس افزار
  11. اعلام جلسات کاری، بخشنامه ها و مصوبات به اعضاء و همکاران از طریق ارسال پیام کوتاه
  12. ارسال اس ام اس / پیامک تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  13. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف اداره گاز به وسیله ی اس ام اس
  14. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات از طریق اس ام اس

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای بانک ها و موسسات قرض الحسنه

  1. اعلام افتتاح حساب، اعلام موجودی به روز
  2. اعلام قرعه کشی، اعلام اسامی برندگان، اعلام جوایز قرکشی
  3. اعلام شرایط وام و سپرده گذاری ها
  4. ارسال و دریافت پیامک جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات
  5. ایجاد نظرسنجی برای رضایت مندی مردم از انجام طرح و ارائه خدمات
  6. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضا، همکاران و...
  7. دعوت اعضاء و همکاران به جلسات و سمینارها
  8. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  9. ارسال بخشنامه ها، مصوبات و اعلام جلسات کاری به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان
  10. رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه اس ام اس افزار
  11. ارسال آخرین اخبار به کارکنان
  12. ارسال پیامهای هشداری به عموم
  13. اعلام اخطار به مشتریان جهت اقساط معوقه (به صورت زمانبندی ماهیانه)

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای جمعیت های هلال احمر

  1. معرفی فعالیت جمعیت هلال احمر به جامعه از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه اس ام اس افزار
  2. جلب همکاری مردم و نهادها در هلال احمر از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه اس ام اس افزار
  3. ارسال پیام جهت معرفی خدمات اجتماعی و اهداف و برنامه های سازمان هلال احمر
  4. ارسال پیام های تبریک و تسلیت و تسکین آلام بشری برای عموم
  5. اطلاع رسانی در مواقع ضروری
  6. عضوگیری از بین جوانان و نوجوانان داوطلب از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه
  7. تهیه و جمع آوری آمار متقاضیان داوطلب امدادگر
  8. تنظیم برنامه بازدید مردم از فعالیت ها و خدمات انجام شده توسط سازمان هلال احمر از طریق ارسال پیام
  9. سازماندهی و اعلام گروه ها و واحدهای سازمانی از طریق ارسال پیام
  10. معرفی خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح از طریق ارسال پیام
  11. اعلام جلسات کاری به اعضاء و همکاران
  12. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان هلال احمر
  13. ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای دفاتر امام جمعه

  1. ارسال پیام جهت دعوت عمومی به شرکت در راهپیمایی، نماز جمعه، مراسمات مذهبی و غیره
  2. ارسال پیام جهت معرفی و تشویق اسوه های اخلاقی و تربیتی
  3. تقویت مبانی دینی و اعتقادی و تحکیم پایه های معرفتی از طریق ارسال پیام کوتاه
  4. ارسال پیام جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اقامه شعاعر اسلامی
  5. ایجاد ارتباط متقابل بین مردم و امام جمعه از طریق ارسال و دریافت پیام
  6. همکاری و هماهنگی در جهت اجرای برنامه ها با دیگر ستادها و موسسات
  7. ارسال پیام جهت ارائه خدمات معنوی و ارشادی به عموم
  8. جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق ارسال و دریافت پیام
  9. اعلام برگزاری مراسمات و جلسات به اعضاء و عموم از طریق ارسال و دریافت پیام
  10. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به عموم
  11. اطلاع رسانی در مواقع ضروری جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...
  12. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف دفاتر امام جمعه
  13. ایجاد سامانه دریافت انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای دفاتر شورای شهرها

  1. بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه اس ام اس افزار
  2. نظارت و پیگیری بر حُسن اجرای مصوبات شورا و طرح های مصوب در امور شهرداری و سایر سازمان های خدماتی از طریق ارسال پیام
  3. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (تغییر ساعات ملاقات، شرایط غیر مترقبه و...)
  4. رسیدگی به درخواست های واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  5. ارسال پیام جهت برنامه ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، افتصادی، عمرانی ،فرهنگی، آموزشی
  6. تشویق و ترغیب مردم در خصوص گسترش مراکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی با هماهنگی دستگاه ها از طریق سامانه
  7. پیگیری امور بهداشت حوزه شهری از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  8. اعلام نرخ کرایه و وسایل نقلیه درون شهری از طریق سامانه ارسال پیام
  9. اعلام جلسات کاری، پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  10. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف شورای شهر
  11. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای سازمان تبلیغات اسلامی

  1. شناسایی و بررسی امکانات سازمان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه اس ام اس افزار
  2. ارسال پیام جهت پیشبرد اهداف سازمان
  3. ارسال پیام جهت احیاء و اشاعه معارف دینی، فرهنگ و تاریخ تشیع
  4. ارسال پیام جهت مقابله با فرهنگ منحط بیگانه و نفی آن با شناسایی نقاط ضعف
  5. تلاش برای هدایت افکار عمومی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  6. عرضه فراورده ها و آثار فرهنگی و هنری اسلامی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  7. ارسال پیام جهت همکاری با وزارتخانه ها و دستگاه های فرهنگی، آموزشی به منظور تعمیق وگسترش فرهنگ دینی
  8. شناسایی و تشویق کلیه آثارعلمی، فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگی دینی
  9. جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  10. همکاری علمی و تحقیقاتی و کمک به توسعه کمی و کیفی مراسم فرهنگی، مذهبی و مردمی
  11. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  12. اطلاع رسانی در مواقع ضروری جلسات فوق العاده، شرایط غیرمترقبه و...
  13. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان
  14. دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای سازمان صنایع و معادن

  1. شناسایی و بررسی نیازها و امکانات صنعتی از طریق ارسال و دریافت پیام
  2. تشویق مردم به سرمایه گزاری صنعتی در طرح های مورد نیاز استان از طریق ارسال پیام
  3. ارسال پیام جهت شناسایی و حمایت از مخترعین
  4. ایجاد ارتباط دو طرفه بین مراکز صنعتی، علمی و دانشگاهی از طریق ارسال و دریافت پیام
  5. تنظیم گزارش ها و اطلاعیه ها جهت افکار عمومی از پیشرفت بخش صنعت و معدن از طریق ارسال و دریافت پیام
  6. اطلاع رسانی در مواقع ضروری
  7. رسیدگی به درخواست های واصله از طریق ارسال و دریافت پیام
  8. ارسال پیام جهت هماهنگی و همکاری با واحدهای زیربط
  9. آموزش کارشناسان و واحدهای مختلف صنعتی از طریق ارسال پیام
  10. اعلام جلسات کاری به اعضاء و همکاران
  11. سازماندهی و اعلام گروه ها و واحدهای زیربط از طریق ارسال پیام
  12. معرفی خدمات صنعتی به عموم از طریق ارسال پیام
  13. ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء همکاران
  14. ارسال بخشنامه ها و مصوبات کارکنان واحده های ذیربط
  15. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان صنایع و معادن
  16. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای سازمان تاکسیرانی

  1. استفاده از سامانه ارسال پیام جهت ابلاغ آئین نامه های اجرایی و دستورالعمل های مربوط به دارندگان تاکسی
  2. استفاده از سامانه ارسال پیام جهت هماهنگی نحوه سرویس دهی سیستم تاکسیرانی با سایر وسایل حمل و نقل عمومی
  3. تهیه و جمع آوری آمار مبوط به نیازهای آتی شهر از لحاظ تعدادتاکسی، برای سرویس های عمومی ویژه
  4. استفاده از سامانه پیام کوتاه اس ام اس افزار جهت بالابردن سطح دانش و کارایی پرسنل و رانندگان تاکسی در امور تاکسیرانی
  5. استفاده از سامانه ارسال پیام جهت اتحاد روش های مناسب برای نظم بخشیدن به سیستم تاکسیرانی
  6. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...)
  7. ارتباط مستمر با رانندگان مشغول به کار درسازمان تاکسیرانی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  8. اعلام میزان کرایه و تعرفه های حمل و نقل مسافر درون شهری برای عموم از طریق ارسال پیام
  9. استفاده از سامانه ارسال پیام جهت تمدید اعتبار پروانه تاکسیرانی به متقاضیان
  10. تهیه و جمع آوری اطلاعات در خصوص تعداد پروانه تاکسیرانی و تعداد تاکسی های موجود
  11. اعلام استخدام افراد مورد نیاز از طریق ارسال پیام
  12. نظرسنجی برای رضایت مندی مردم از انجام و ارائه خدمات سازمان تاکسیرانی
  13. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء رانندگان و غیره
  14. دعوت اعضاء و همکاران به جلسات
  15. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی

  1. شناسایی و بررسی امکانات سازمان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  2. ارسال پیام جهت پیشبرد اهداف سازمان
  3. اطلاع از برگزاری گردهمایی های فرهنگی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  4. نظارت برفعالیت های فرهنگی، هنری، تبلیغاتی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  5. ارسال پیام جهت برنامه ریزی فرهنگی تبلیغی در جهت همکاری بیشتر مردم با دولت
  6. ارسال پیام جهت گسترش فرهنگ انقلابی اسلامی
  7. شناسایی و تشویق کلیه آثار علمی، فرهنگی و هنری مناسب در توسعه فرهنگ دینی
  8. جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه ها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  9. اعلام برگزاری مراسمات و جلسات کاری و عمومی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  10. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  11. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...)
  12. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان فرهنگ ارشاد اسلامی
  13. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای شهرداری ها

  1. ایجاد ارتباط با مردم، شوراهای علمی و... به منظور انعکاس فعالیت های شهردای از طریق ارسال پیام کوتاه
  2. تنظیم برنامه بازدید مردم از فعالیت های انجام شده توسط سازمان ها و موسسات شهردای از طریق ارسال پیام
  3. پیگیری وظایف شهرداری در اتباط با تشریک مساعی با موسسات فرهنگی، بهداشتی و تربیتی از طریق پیام کوتاه
  4. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء، همکاران و شهروندان
  5. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (در جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...)
  6. دعوت اعضاء و همکاران به جلسات وسمینارها
  7. تهیه و جمع آوری آمار مربوط به شهرداری
  8. اعلام جلسات کاری و ارسال آخرین اخبار به همکاران
  9. برگزاری نظر سنجی جهت سنجش رضایت مندی و پیشبرد اهداف شهرداری
  10. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای فرمانداری ها

  1. هماهنگی اداری بین اعضاء فرمانداری، بخشداری و واحدهای ذیربط از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  2. اعلام جلسات کاری به همکاران و اعضاء
  3. ارسال آخرین اخبار به کارکنان
  4. ارسال بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان و واحدهای ذیربط
  5. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  6. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (در جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...)
  7. هماهنگی شوراها در زمینه امور سامان دهی و مساعدت از طریق سامانه پیام کوتاه
  8. ایجاد ارتباط با مردم و مسئولین از طریق ارسال و دریافت پیام
  9. ابلاغ دستورالعمل و ارائه گزارش های لازم از طریق ارسال پیام
  10. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف فرمانداری
  11. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای پیام کوتاه برای طول سفر (ویژه تعاونی ها،آژانس ها و تورهای مسافرتی)

  1. هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید
  2. چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید
  3. چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید (10 ساعت دیگر در کنارحرم رضوی خواهید بود سفر خوشی داشته باشید)
  4. اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید
  5. در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید. (بازدید از چند مکان تاریخی، ساعت حرکت: 10 صبح، محل اجتماع: لابی هتل)
  6. پس از مراجعت مسافر به شهر خود، با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.( مشتری گرامی، از همراهی شما سپاسگزاریم. اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را ارسال نمایید)
  7. در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید. ( تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی)
  8. با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آنها حس مشترکی دارید.
  9. ایجاد بخش نظرسنجی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه آزاد، سرویس ها، نظافت، پاسخگویی به مشتری و...
  10. ایجاد صندوق پیشنهادات و انتقادات برای بخش های کلیدی

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای سازمان های آتش نشانی

  1. ارسال پیام های هشداری به عموم
  2. آموزش عمومی برای جلوگیری از بروز آتش سوزی از طریق ارسال پیام آموزشی
  3. همکاری و هماهنگی با خدمات شهری از طریق ارسال و دریافت پیام
  4. بررسی و رسیدگی به کلیه امور ایمنی از طریق ارسال پیام
  5. اعلام دوره های آموزشی به کارکنان و اعضاء
  6. اطلاع رسانی در مواقع ضروری (در جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و...)
  7. ارسال پیام جهت همکاری و هماهنگی با واحد های ذیربط
  8. معرفی خدمات سازمان آتش نشانی به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه
  9. اعلام جلسات کاری و پیام های تبریک و تسلیت به همکاران و اعضاء
  10. ارسال بخشنامه ها و مصوبات به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان
  11. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف آتش نشانی
  12. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای مدراس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی

  1. اعلام و دعوت به جلسات به همکاران، اعضاء و اولیاء
  2. ارسال آخرین اخبار به کارکنان و اولیاء
  3. ارسال بخشنامه ها و مصوبات به واحدهای زیر مجموعه و کارکنان
  4. ارسال پیام های تبریک و تسلیت به همکاران، اعضاء، دانشجویان، اولیاء و...
  5. اعلام نمرات دانش آموزان و دانشجویان
  6. اطلاع رسانی به دانشجویان جهت انتخاب واحد و آغاز نام نویسی
  7. برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد سطح آموزش
  8. امکان برگزاری مسابقه بین دانش آموزان و یا دانشجویان
  9. تبلیغات گسترده برای معرفی توانمندی ها آموزشگاه و دانشگاه
  10. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  11. ارسال غیبت دانش آموزان به والدین آنها
  12. اعلام زمان توزیع کارنامه دانش آموزان
  13. با ارسال پیام والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موقعیت دانش آموز قرار دهید
  14. استعلام والدین پیرامون وضعیت تحصیلی دانش آموزان بصورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی فقط با ارسال کد فرزند خود به شماره اختصاصی مدرسه یا دانشگاه
  15. ارائه کارنامه یک ترم و برنامه امتحانی به دانشجو
  16. اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سررسید اقساط شهریه

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای بیمارستان ها و مراکز درمانی

  1. سیستم نوبت دهی غیر حضوری جهت بیماران به وسیله پیام کوتاه در تمام ساعات شبانه روز
  2. ارسال اطلاعات پزشکی و دارویی و... به صورت خودکار در تمام شبانه روز
  3. اعلام جلسات کاری با همکاران، پرسنل، اساتید و پزشکان
  4. ارسال خبرنامه و اعلام جلسات کاری به پرسنل
  5. اعلام پیام تبریک و تهنیت مناسبت های خاص
  6. ایجاد ارتباط سریع و با کمترین هزینه ممکن به بیمار و بیمارستان
  7. پاسخ به سوالات و دریافت نظرات و پیشنهادات بیماران درمورد خدمات ارائه شده
  8. یادآوری قرار ملاقات (بیماران در پاسخ می توانند وقت را تایید و یا زمان را تغییر دهند.)
  9. اعلام نتایج آزمایش با سیستم پاسخگوی خودکار (ارسال کد آزمایش به شماره اختصاصی و دریافت پاسخ یا اعلام زمان آماده شدن جواب یا...)
  10. اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی
  11. اعلام درج دستورات پزشکی - یادداشت های پرستاری (نکات پرستاری که باید همراه رعایت کند) به شماره همراه بیمار
  12. اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص
  13. دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه های لازم برای ایام بعد از ترخیص

کاربرهای پیام کوتاه سامانه ویژه نمایندگی های بیمه

  1. اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیام
  2. ارسال پیام تبریک به مناسبت خاص به مشتریان
  3. اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
  4. ارتباط دو طرفه با مشتریان و دریافت پیشنهاد و نظر مشتری
  5. تبلیغات مفید به صورت استانی، شهرستانی و منطقه ای
  6. آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام
  7. پس از خروج بیمه گذار از دفتر بیمه باارسال پیامک، مراتب تشکر و قدردانی خود را از بیمه گذار ابراز نمایید.

کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه شرکت ها، اصناف و کسبه بازار

  1. معرفی محصولات با ارسال کد محصول به سامانه پیام کوتاه و اطلاع از قیمت آن
  2. خبرهای خاص مدیریت به پرسنل بصورت گروهی یا تک تک، جلسات و آخرین تصمیمات
  3. ثبت کلیه زمان های مهم توسط اپراتور و اعلام در سر رسید به جهت عدم فراموشی یا به تعویق افتادن آن
  4. اعلام ابلاغیه ها، اطلاعیه ها، بخشنامه ها، مصوبات به صورت آنی و ساده
  5. اطلاع از زمان چک و سر رسید اسناد پرداختی جهت جلوگیری از برگشت چک
  6. اعلام زمان پرداخت لیست بیمه
  7. اعلام زمان دریافت حقوق و مزایا به پرسنل برای مراجعه
  8. زمان یادآوری نمایشگاه ها و دعوت از همکاران و مشتریان برای حضور در نمایشگاه ها
  9. استعلام نمایندگان و یا شعب پیرامون وضعیت بدهی خود به صورت غیر حضوری و بدون محدودیت زمانی و مکانی و فقط با ارسال کد خود به شماره اختصاصی و نهایتا پاسخ سریع سیستم بصورت خودکار
  10. اعلام تغییرات فوری و ضروری پیرامون تغییر قیمت ها، ساعات کاری، تعطیلی، اعلام برنامه های فوق العاده، هزینه ها و برنامه های جانبی و تشکیل جلسات نمایندگان، شرکاء و...
  11. درج شماره اختصاصی شرکت بر روی کالاهای خود و اقدام به برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی
  12. موفقیت های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آنها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت ها شریک بدانند.

کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه فرهنگسراها

  1. اطلاع رسانی جهت ثبت نام دوره های جدید آموزشی
  2. اطلاع رسانی جهت برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها
  3. اطلاع رسانی جهت تغییر برنامه کلاس ها به هنرجویان
  4. برگزاری نظر سنجی و مسابقات فرهنگی و هنری
  5. ارسال خودکار پیامک تبریک به مناسبت مختلف نظیر تاریخ تولد، ازدواج و...
  6. پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان جهت تشکراز حسن انتخاب شان پیامکی ارسال کرد

کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه هتل ها

  1. اطلاع رسانی سریع جهت هماهنگی برای شیفت ها با همکاران
  2. اطلاع رسانی جهت پذیرایی از مهمانان تورهای داخلی و خارجی
  3. اطلاع رسانی سریع جهت ارائه تخفیف ها به مناسبات مختلف نظیر اعیاد و...
  4. اطلاع رسانی جهت تخفیف های نوروزی برای مشتریان سابق
  5. پاسخ گویی اتوماتیک برای رزرو اتاق ها و رزرو غذا
  6. اطلاع رسانی جهت منوی سلف سرویس روزانه
  7. ارسال اتوماتیک پیامک تبریک به مناسبت مختلف نظیر تاریخ تولد، ازدواج و...
  8. برگزاری نظرسنجی و مسابقات برای مشتریان حاضر در هتل و عموم به مناسبت های مختلف

کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه نشریات

  1. دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی
  2. دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته های خوانندگان برای چاپ
  3. اعلام فرا رسیدن زمان تمدید اشتراک
  4. ترغیب علاقمندان نشریه برای شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن
  5. اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان
  6. برگزاری مسابقه و نظر سنجی پیامکی
  7. ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها
  8. جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد
  9. اعلام ابلاغیه ها و اطلاعیه ها، بخشنامه ها، مصوبات بصورت ساده و آنی

کاربردهای سامانه پیام کوتاه ویژه کمیته های امداد

  1. ارسال پیام کوتاه جهت جذب حامی
  2. معرفی طرح های کمیته مانند: طرح اکرام، طرح آزادی محکومین، حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم برای مشارکت
  3. اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی طرح های مختلف (طرح اکرام و...)
  4. گروه بندی خیرین به بخش های: اکرام، مسکن، سلامت و...
  5. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  6. اعلام فراخوان عمومی، به طور مثال: کمیته امداد با طرح های متعدد منتظر شما هموطن خیر می باشد
  7. ارسال پیامک با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی و تقارن این مراسم با طرح های کمیته امداد
  8. ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای پایگاه های بسیج

  1. آگاهی به مخاطبین درخصوص فعالیت های، برنامه ها و اقدامات جدید پایگاه
  2. ارسال پیامک به صورت زمان بندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
  3. اطلاع از جلسات همیشگی مثلاً اعلام تاریخ، ساعت و مکان هر هفته از طریق پیامک
  4. ارسال پیام های مختلف فرهنگی ازقبیل، حدیث، شعر و... به صورت روزانه و یا هفتگی برای همه یا گروه های خاص

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای نمایندگی های خودرو

  1. اعلام جدید ترین محصولات به مشتریان
  2. اطلاع رسانی در مورد شرایط تخفیف و یا فروش اقساطی
  3. ارسال پیامک برای سررسید دعوتنامه تحویل خودرو یا اعلام تاریخ تحویل به مشتری
  4. ارسال پیامک با توجه به مناسبت های ملی مذهبی
  5. انجام نظر سنجی درمورد خدمات ارائه شده در نمایندگی ها
  6. ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  7. منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متدوال مشتریان (پاسخگوی خودکارسامانه)

سامانه پیام کوتاه برای مساجد و هیئت کاربردهای های مذهبی

  1. آگاهی به مخاطبین درخصوص مراسم و فعالیت های مسجد یا هیئت
  2. اعلام برنامه مساجد درماه های خاص (محرم، اعیاد و...)
  3. ارسال پیامک به صورت زمان بندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
  4. اطلاع از جلسات همیشگی مثلاً تاریخ، زمان و مکان دعای ندبه هر هفته از طریق پیامک
  5. اعلام تسهیلات و خدمات قابل ارائه برای اعضاء ( مثلاً وام خرید جهیزیه به مبلغ 4,000,000 تومان واگذار می شود)

کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای بنگاه های املاک

  1. تبلیغات گسترده با سامانه پیام کوتاه اس ام اس افزار برای فروش، اجاره یا رهن در منطقه پستی مورد نظر
  2. کمترین هزینه تبلیغات با پیامک در میان ابزار های تبلیغاتی موجود
  3. ارسال پیامک حاوی مشخصات مسکن مورد نظر برای افراد خاص از طریق سامانه پیامک اس ام اس افزار
  4. مطلع کردن مشتری از قیمت ها در صورت درخواست فرد با ارسال پیامک به سامانه (پاسخگوی خودکار)
  5. ارسال پیامک به خریداران و فروشندگان قبلی متناسب با مناسبت ها از طریق سامانه پیام کوتاه اس ام اس افزار
  6. ایجاد بانک شماره های مستأجران و ارسال پیشنهادات مناسب اجاره قبل از اتمام قرارداد مستأجر
  7. فروش سریع ملک توسط ارسال پیامک به مشتریان احتمالی