Skip Navigation Linksاس ام اس افزار/تاریخچه سایت

تاریخچه سایت

ارسال پیامک تبلیغاتی در کشور ایران به صورت عمومی ابتدا با GSM Modem کار خود را آغاز کرد. مودم های GSM عملکردی همانند تلفن های همراه داشتند. در نتیجه ارسال پیامک به صورت تکی و یا گروه های محدود توام با خطا در ارسال انجام می شد. هر پیامک که به وسیله ی مودم GSM و یا تلفن همراه ارسال شود حداقل نیازمند صرف 5 ثانیه زمان اختصاصی می باشد؛ در این حالت در هر دقیقه تنها امکان ارسال 12 پیامک (120 پیامک به صورت گروهی) وجود داشت و برای ارسال تنها هزار پیامک نیازمند صرف زمان قابل توجهی بودند. از این رو و با پیشرفت شرکت های ارائه دهنده ی خدمات تلفن همراه، تعاملی بین این شرکت ها و شرکت های خصوصی صورت گرفت که به موجب آن نسل جدید و امروزی تبلیغات پیامکی شکل گرفت. ارسال پیامک در لایه های زیرین شبکه و با سرعت بسیار بالا صورت می گیرد. پیامک به صورت دیتا به مرکز پیام ارسال و سپس به تلفن همراه مخاطب فرستاده می شود.

اس ام اس افزار به عنوان یکی از با سابقه ترین و موفق ترین سایت های ارائه دهنده ی خدمات نوین پیامکی با تکیه بر تجارب متخصصین خود گام در این عرصه نهاد. اس ام اس افزار همواره بر ارائه ی راهکار های نوین پیامکی به مشتریان گرانقدر خود تاکید داشته است. این سایت در ابتدا فعالیت را با خطوط موفق 3000 که از سرعت و دقت ارسال بالایی برخوردار هستند شروع کرد. سپس بنا به درخواست مشتریان خود امکان ارسال از خطوط 2000 و 5000 را نیز به پنل های خود افزود.

ارائه ی انواع مختلف پنل های ارسال و دریافت پیامک یکی دیگر از خدماتی بود که اس ام اس افزار برای مشتریان خود فراهم آورد. مشتریان از این پس قادر بودند با توجه به نیاز های پیامکی خود اقدام به تهیه ی پنل ارسال و دریافت پیامک نمایند. همچنین با ایجاد امکان سفارشی سازی سرویس های پنل، مشتریان قادر خواهند بود تنها امکاناتی که مد نظر خود دارند را به پنل خود افزوده و به این طریق در هزینه های کلی پنل خود صرفه جویی کنند.

از دیگر خدمات اس ام اس افزار ارائه ی پنل های نمایندگی می باشد. پنل نمایندگی این امکان را به مشتریان می دهد تا برای خود مشتری و زیر بخش جدید ایجاد نمایند، آنها را مدیریت کنند و از تمامی موارد ارسالی آنها سود برند. به این روش می توان با سرمایه گذاری اندک (تنها یک پنل نمایندگی و یک نام دامنه ی اختصاصی مانند www.yourdomain.com) صاحب تجارت و درآمد اختصاصی خود شد، به شکلی که میزان درآمد آن تنها به تلاش خود شخص و میزان موفقیت وی در امر بازاریابی مرتبط می شود.