Skip Navigation Links

آخرین ارسال ها

 فروش سریع کالا با استفاده از پیامک

فروش سریع کالا با استفاده از پیامک

نوشته شده درتاریخ : 1394/04/15 ساعت : 11:03:19

چه کنیم تا مشتريان تصميم به خريد آني بگيرند؟

این سوالی است که هر فردی را نسبت به روش هایی برای فروش آنی محصولات، کنجکاو میکند. برای دانستن اینکه آیا میتوان با ارسال اس ام اس به مشتریان، منجر به فروش آنی محصول شویم؛ لازم است که نتایج موجود در بازار محصولات مشابه را بررسی کنید و از میزان فروش و همچنین نحوه فروش محصولات و بازخورد اس ام اس تبلیغاتی ارسال شده و … آگاه شوید.

 ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صاحبان اصناف و مشاغل

ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صاحبان اصناف و مشاغل

نوشته شده درتاریخ : 1394/04/04 ساعت : 10:10:18

یکی از هدفمندترین راه های تبلیغات پیامکی ارسال اس ام اس به بانک شماره های صاحبان مشاغل و اصناف کل کشور . شهرستان ها می باشد که ....

 بازاریابی سنتی در مقابل شیوه‌های نوین بازاریابی پیامکی رنگ می‌بازد

بازاریابی سنتی در مقابل شیوه‌های نوین بازاریابی پیامکی رنگ می‌بازد

نوشته شده درتاریخ : 1394/04/01 ساعت : 13:18:43

به یمن وجود اینترنت ورسانه های ارتباطی مدرن مانند تلفن همراه ، بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته است.

مشتریان، دیگر برای آگاهی از محصولات جدید، متکی به تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد‌ها یا به اصطلاح‌‌ همان بازاریابی سنتی(outbound)، نیستند. زیرا استفاده از وب ، شیوه‌های جدیدی برای کشف، خریداری و جست‌و‌جوی محصولات را برای آنان فراهم کرده است.

 مزایا و معایب تبلیغات پیامکی چیست؟

مزایا و معایب تبلیغات پیامکی چیست؟

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/24 ساعت : 11:44:29

بدون شک بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان یک کسب و کار است. اما همچون هر روش تبلیغاتی دیگری، پیامک نیز بدون اشکال نیست و معایب خاص خود را دارد. و البته این موضوع اهمیت بسیاری دارد که قبل از اینکه تبلیغات پیامکی خود را شروع کنیم، مزایا و معایب استفاده از پیامک به عنوان یک روش بازاریابی را درک کنیم تا بتوانیم از آن به درستی استفاده نماییم. مطمئن هستم که با مطالعه این پست شما آگاهی لازم در این زمینه را پیدا خواهید کرد و جواب این سوال را می‌دانید که آیا بازاریابی پیامکی برای تجارت شما مناسب است یا خیر. بنابراین با ما همراه باشید.

 چگونه بازاریابی پیامکی موفق داشته باشیم؟

چگونه بازاریابی پیامکی موفق داشته باشیم؟

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/24 ساعت : 09:03:56

ارتباط با مشتریان تحت شرایطی که در حال زندگی روزانه خود هستند، بسیار مهم است. در این بین بازاریابی پیامکی که امروزه چندین و چندتای آن ها را بصورت روزانه دریافت می‌کنیم، تکنیک بسیار مهمی است.

ولی گسترش گوشی های موبایل و پیامک های روزانه تبلیغاتی، موفقیت بازاریابی ما را تضمین نمی‌کند. اگر پیامک‌ های شما مخاطب را تحت تاثیر قرار ندهد و منجر به حرکتی از سوی او نشود، همه فعالیت هایتان حتی می تواند جنبه منفی نیز داشته باشد.

 چطور بهترين نتيجه را از بازاريابي با پيامك بگيريم؟

چطور بهترين نتيجه را از بازاريابي با پيامك بگيريم؟

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/23 ساعت : 09:44:49

امروز مي خوام با يکي ديگه از روش هاي بازاريابي آفلاين به نام ارسال پيام کوتاه انبوه با شما صحبت کنم.

ارسال پيام کوتاه به بانک هاي اطلاعاتي منطقه اي که در اطراف محل کار شما يا کسب و کار شما در آن واقع است يکي از روش هاي پر قدرت بازاريابي به شمار مي رود.

 کاربردهای سامانه پیامک

کاربردهای سامانه پیامک

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/16 ساعت : 16:24:03

اگر به رخدادهای روزانه خود دقت کنید، به یقین ارتباط میان پیامک و کارهای روزانه خود را میبینید. سامانه پیامک ، این روز ها به دلیل افزایش میزان آمار استفاده از موبایل، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و در بسیاری از مشاغل و مراکز تبلیغاتی، به جای تبلیغات کاغذی استفاده می شود.

  اقدامات لازم برای خرید پنل اس ام اس

اقدامات لازم برای خرید پنل اس ام اس

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/12 ساعت : 12:48:27

گستردگی و پیچیدگی برخی از خرید های اینترنتی، باعث شده که کاربران برای خرید پنل اس ام اس دچار تردید شوند و در خرید پنل اس ام اس تعلل کنند. در صورتی که برای خرید  پنل ارسال پیامک نیاز به اقدامات پیچیده و طولانی و مشکل ساز نیست. بلکه با چند کلیک ساده و مطالعه شرایط و قوانین میتوانید سامانه پیامک خود را به صورت آنلاین بخرید و در همان لحظه شروع به استفاده از آن کنید. اما روند کار چگونه است؟

  چگونه با ارسال پیامک ، مشتریان را ترغیب به خرید کنیم؟

چگونه با ارسال پیامک ، مشتریان را ترغیب به خرید کنیم؟

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/12 ساعت : 11:55:13

با وجود گسترش استفاده از سامانه پیامک در کسب و کارهای گوناگون، هنوز برخی از افراد به توانایی این روش تبلیغاتی اطمینان کامل ندارند. آنها از خود می پرسند: چطور یک پیامک میتواند مشتریان را ترغیب به خرید کند؟!

 فواید پنل پیامکی برای موسسات آموزشی چیست؟

فواید پنل پیامکی برای موسسات آموزشی چیست؟

نوشته شده درتاریخ : 1394/03/07 ساعت : 08:56:32

امروزه تمام موسسات آموزشی ، از مدارس گرفته تا موسسات غیرانتفاعی ، آموزشگاه های علمی و حتی دانشگاه ها می توانند از امکانات پنل پیامک و بازاریابی پیامکی استفاده کنند.